الاسئلة الشائعة

What can I do if I think that my order was closed incorrectly?

You can send an official claim to support@fbs.com within two business days since the incident. A Client’s claim must contain: • your full name, • your account number, • date and time of the dispute situation, • number (ticker) of the dispute order, • claim description. The company considers a claim within a period of up to 10 business days. For more information on the procedure of consideration and settlement of claims, please, refer to p.8.1. of the Customer Agreement.

قائمة الاسئلة

طلب الاتصال

الموظف سيتكلم معك قريبا

تغيير الرقم

لقد تم قبول طلبك

الموظف سيتكلم معك قريبا

خطأ داخلي. الرجاء المحاولة لاحقا

أنت تستخدم نسخة قديمة من المتصفح.

يرجى التحديث أو استخدام متصفح آخر لتداول أكثر أمانا وسهولة, ولضمان أفضل النتائج.

Safari Chrome Firefox Opera